- T r ä n i n g -

Jag har börjat att träna.Eller ja,jag cyklar iallafall.Lånade hem mammas träningscykel i Måndags,så jag har bara hunnit cykla två gånger.Men det är riktigt skönt,och riktigt svettig blir man allt!
Men jag skulle verkligen vilja ha en sån där Orbitrek.Om någon har en sådan att sälja så får ni gärna säga till!
Inget godis på veckor heller,nu är det stopp!Finns ingen anledning till att stoppa i sig godis var eviga dag.
Det har ju som sagt blivit en och annan karamell under julen,men nu är vardagen åter.Men på helgerna får man äta allt.Då var man svulla som bara den.Men nu är det verkligen stopp på veckorna!
Jag tänker verkligen inte gå upp 20-30kilo under graviditeten.Hur kul är det liksom att ha 20kilos övervikt i juli?
Inte speciellt kul va?
Jag vägde in mig på 52,6kg på inskrivningen på MVC,och jag sagt stopp vid 65kg.Det är ju ändå typ 12-13kg.Mer än så behöver man inte gå upp.Mer än så vill jag verkligen inte gå upp!
Jag har förövrigt inte vägt mig sedan inskrivingen och har egentligen inget behov av det.Man känner ju själv liksom.Jag vill må bra,och kunna göra saker fast jag är gravid.
Jag tror det är väldigt farligt att inte röra på sig,tror man får mer "ont" då.

Nu sover Lucas,så jag ska slänga mig på cykeln och cykla en mil tror jag!

Postat av: Jean

redan 52 är väl rätt låg vikt för nån med din längd, för du är väl längre än mig`? (157 cm) :D



Jag har också infört godisförbud. En nystart på året, tänkte starta fräsht! ^_^



2010-01-07 @ 07:04:13
URL: http://art-of-jean.blogspot.com
Postat av: jannice

Jag rörde på mig när jag var gravid, fick fan så ont ändå :/

2010-01-07 @ 08:59:51
URL: http://jannicehedman.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad du är duktig! Hade inte vi lånat ut våran redan så hade vi haft en till salu nu.



Kram

2010-01-07 @ 12:15:29
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: AC

Nu har jag lagt in din blogg som länk på min sida, tänkte bara så att du vet =)



Det är bra att försöka hålla formen redan från början, lättare säkert sen att komma tillbaka till sitt gamla vanliga jag igen =)

Kram

2010-01-10 @ 03:39:35
URL: http://ambabivalentabloggen.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: