- S u n e s -

Visst att febern har gått ner.Men dessa jävla blåsor vill verkligen inte försvinna.Eftersom Lucas varken kan äta eller sova för att det gör så ont så blir han ju en vääääääldigt ledsen pojke.
Jag är väldigt ont i mina öron efter många dagar med en ledsen pojke.

Men nu är det helg och det betyder att både mamma och pappa är hemma.Vilket jag tycker känns väldigt skönt.Men jag tror (hoppas) att dessa blåsor är påväg bort,eftersom febern sakta men säkert börjar gå neråt.

Jag hoppas verkligen att han sover bra inatt,hoppas kostar ju ingenting.Alla i familjen skulle nog må bra av en god nattsömn.Men jag vet att det kommer,det är bara att försöka härda ut!
Det blir bättre,när lillprinsen blir frisk.

Tony är på Sunes och köper middag åt oss.Vi har inte hunnit äta det än eftersom vi hade rätt mycket att göra nu i eftermiddag.

Trevlig helg på er allihopa!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: