- N ä -

Nä,febern vill verkligen inte ge mig sig alltså.Nu är den uppe i 40grader.Eftersom Lucas aldrig haft så hög feber tycker jag att det är lite läskigt.Han får denna feberfrossa emellanåt också.
Det verkligen skär i mammahjärtat när våran älskade lillprins inte alls är frisk.
Men vi tycker verkligen att febern får ge sig nu.
Stick iväg dumma dumma feber från min pojke!

Vi får väl se hur många timmars sömn det blir inatt också.Jag ska väl inte förvänta mig att jag ska få sova bra.Men man vet ju aldrig.

Jag skulle ha tagit en promenad ikväll.Men jag är rätt slut efter den dag med en mycket ledsen kille.Jag hoppas verkligen att han ska vara på bättringsvägen imorrn.
Men nu ska jag lösa lite korsord och försöka slappna av en stund..


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: