- M o l n -

Inse vilken chock jag fick imorse när hela familjen vaknade halv 9?Lilleman har sovit från halv 7 igår till halv 9 idag!
Jippie säger jag bara!
Det är ju nästan över en vecka sedan han sov mer än 1-2 timmar i sträck utan att vakna.Jag börjar se solen bakom molnen nu.
Lilleman har säkert ganska mycket sömn att ta igen efter en vecka utan..

Maten då..
Där går det också framåt.Han har ju lite ont i munnen,men nu kan han ju faktiskt äta lite grann.Han drack 1dl välling i morse och 1dl blåbärssoppa i morse.Det är med än vad han drukit på en hel dag denna sista veckan.
Som sagt,solen är nog där bakom molnen!Redo att komma fram!

Men har han fortfarande ont ikväll så är pappan hemma imorrn.

Eftersom denna vecka har varit en jävla skit knull vecka på många olika sätt så var jag tvungen att muntra upp mig själv igår.
Jag beställde nya tapeter till sovrummet,perfekt sätt att må lite bättre!
Så till veckan från vi dom och till helgen åker dom upp.
Har jag sagt att det är praktiskt att vara sambo med en målare?

Ut med dom gamla tapeterna,IN med dom nya!




Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: