- F ö r f r å g a n -

Jag har kommit på mig själv med att jag är väldigt insnöad på L namn.Alltså namn som börjar på L.Vet inte om det beror på att Lucas börjar på det och att det skulle liksom vara coolt om båda barnen började på samma bokstav.
Eller så kanske jag helt enkelt bara gillar L namn.
Jag kan nästan med 99%säkerhet säga att lillasyster/lillebror kommer att få ett namn som börjar på L.
Vad har ni för namn till era barn,eller vad tycker ni om för namn?

Sedan kan jag avslöja att vi eller rättare sagt Tony fått en förfrågan.Jag säger vi eftersom om man nu tar på sig detta kommer det ju att påverka hela familjen.
Förhoppningsvis på att bra sätt!
Eftersom han fick veta detta idag så har vi inte hunnit prata om det.Men det ska vi göra när lillprinsen somnat för kvällen!

Postat av: 24 år och snart pappa

hehe tack att du kommenterade och tittade förbi.

att barnet är beräknad 31juli och jag fyller år 7 augusti (1 vecka efter ungefär) kommer bli den finaste presenten på mkt länge. Men åh andra sidan vet man ju aldrig, barnet kanske vill vara inne i magen vecka 41-42 också =)

Det som jag är mest rädd för är att den kommer ut samma dag när jag fyller år. mkt folk kommer vara där sen är det dags med förlossning, vill gärna ha en bild framför mig hur det kommer se ut då :) hehe. men det ska gå bra :)

2010-01-27 @ 14:05:45
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/
Postat av: 24 år och snart pappa

hej och tack för kommentaren.

Det är alltid bra att ha delade åsikter om just det här ämnet som jag tog upp "skaffa barn tidigt?" =)

det är så många som säger olika saker :)

2010-01-27 @ 22:37:19
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: