- F l i k k a -

En liten fjuttig arbetsdag till och sedan är det helg!Lite underbart va?Det roliga när man jobbar är att man verkligen uppskattar när helgerna kommer.När man var mammaledig visste man ju knappt vilken dag det var.
Håller ni inte med?

Tony ska ut och köra skoter på Lördag.Det unnar vi våran underbara pappa att göra.Jag och Lucas ska nog klara oss själva en dag.Vi ska nog kunna roa oss!
Hoppas det inte är sådär jättekallt så att vi också kan vara ute med Lucas fränaste BOB.

På Söndag var det iallafall tänkt att hela familjen ska fara ut med skotrarna för att grilla lite.
Mysigt,eller hur?
Bara det inte blir sååååå kallt!

Jag kan även medela att jag börjar tro att det ligger in liten flicka i min mage.En liten L......
Vet inte varför,det känns bara så.Men det kan ju hinna ändras under resans gång.Men just nu tror jag iallafall det!
Lucas måste nog vara världens sötaste kille alltså!
Vi kallar ju magen för lillasyster(än så länge iallafall).Och efter lite träning så klappar han nu så sött på mammas mage och säger hej hej!
Hur underbart är inte det?

Jag har just kört 7km på Orbitreken.Behöver jag säga att jag är helt slut i kroppen.
Nu blir det duschen och sedan ska jag titta på lite antikrundan!

Lucas och mormor har likadana skotrar.Nästan iallafall!


Lite coolare,massor sötare!
Klart pojken ska köra SKI-DOO!

Postat av: Malin

Haha jag började nästan leta efter "gilla-knappen" när jag såg bilderna på den boben! Så klockren! :D

2010-01-21 @ 21:34:49
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: