- B r i s t e r -

Jag tror nästan vi börjar vara på bättringvägen faktiskt.Lilleman äter ju inte sådär jättebra och han sover ännu sämre.Men fast han inte äter tycker jag att han ändå är rätt pigg.Tror verkligen på att dessa blåsor är på sluttampen nu!

Natten har varit lite jobbig,men så är det ju att ha barn.Jag ligger och har pepptalk med mig själv i sängen om nätterna.
-Sova,det kan man ju göra i graven!Det fungerar faktiskt!
Fast jag är mest förvånad över att Tony sover som en stock.Jag vaknar ju dirket Lucas gör ett litet läte ifrån sig,medan Tony nästan skulle kunna sova sig igenom en jordbävning.
Men jag fick sovmorgon imorse.Det finns inget mysigare än att vakna till att Lucas står i trappen och ropar på mamma!

Sen har det hänt rätt mycket i veckan som jag inte tänker skriva om här.Men veckan har varit riktigt jobbigt på många olika sätt.Nu ser vi framåt,och tillsammans kommer vi att klara av allt!
Tur att vi har världens bästa familj.Som hjälper varandra,och finns för varandra.
Men vissa gånger känns det som att hjärtat brister..

Postat av: Malin

Undra om alla karlar är sånna.. För jesper är likadan! Jag vaknar för allt medan han sover fastän Tindra står och slår på honom typ :p

2010-01-30 @ 09:57:54
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: