- B l å s o r -



Jag ringde VC imorse eftersom lilleman haft mellan 39-40 grader i feber i snart 4 dygn.Så dit ska vi få komma klockan 3 idag.Efter att jag pratat med kvinnan på VC fick jag se att lilleman har blåsor på tungan.Så där har vi nog svaret på varför han har feber och varför han verkar ha så ont i munnen.
Jag hoppas verkligen vi får med oss nått supermedel hem från doktorn!
Är det någon som haft sånna här blåsor i munnen?

Nätterna här hemma är inte alls roliga.Alla i familjen är trötta.Men nu fattar man ju varför lilleman vaknat till och från i 2 nätter.
Så supermedel för blåsorna och en god natts sömn,det är verkligen något jag hoppas på.Fast man kanske inte ska hoppas på förmycket..

Ett till problem är all denna snö.Eftersom Tony jobbar har ju inte han hunnit skotta.Och eftersom Lucas har feber och är sjuk ska han ju inte vara ute.
Vad att göra?Jag tar mig nog inte till VC om jag inte skottar infarten..

Nu ska jag gå och titta till Lasagnen.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: