- T r o l l p o j k e -

Igår hann jag iallafall jobba till 10.00 innan dom ringde från dagis och sa att trollpojken hade feber och var snorig.
Som tur var kunde Lucas mormor hämta honom så att jag "fick" jobba till lunch iallafall.
Vi åt lunch hos mormor och sedan for vi hem.Lucas somande i soffan uti mig.Och han kanske har gjort det en gång tidigare i sitt liv.Han somnar aldrig någon annanstans än i vagnen på dagarna eller i sin säng på kvällarna.Så när han somnar någon annanstans så fattar man att han är sjuk.

Natten har väl inte varit sådär jätterolig för någon av oss.Lucas har haft en sådan förfärlig hosta och vaknat till som tätt.Stackars liten..
Jag kan väl inte påstå att jag är överdrivet pigg,fast det vore ju konstigt om jag skulle vara pigg när natten varit jobbig!
38.0 hade han i feber i morse.Så idag är vi hemma och kurerar oss och hoppas på dagis och jobb imorrn!


Postat av: Lisa J

Men stackars liten är han sjuk igen :( hoppas han kryar på sig fort.

Tänkte ju att vi skulle få titta förbi och kolla på era nya möbler nån dag då de passade sig har ju nämligen läst att ni investerat i ett nytt tv-rum :)

2010-02-24 @ 08:34:00

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: