- S ö n d a g -

Igår var vi på EM..Och ut kom vi med en ny soffa,ny tvmöbel och ett nytt bord.
Till ett värde av 21000kr.
FAST..Eftersom man fick 50% rabatt på det man handlade i varor så det ju allt mycket billigare!
Soffan kostade 14000kr vilket innebär att vi "fick" 7000kr att handla för.
Tvbänken gick på 4000kr och bordet på 3000kr vilket blir 7000kr!
Fattar ni?
Det var ju värsta klippet ju!
Och vi skulle ju köpa ny soffa och lite sånt där,och då gäller det ju att passa på när dom har bra rabatter.
Och eftersom jag gillar att handla så var ju ganska enkelt att handla på!
Nu när vi köpt dessa nya saker så måste vi ju också tapetsera om!
Eller hur?Tycker som att det hör till om man ändå ska göra om.Så imorrn ska jag in på Ångsågen och välja ut lite tapeter.Tony har satt ribban på att tapeterna INTE får kosta mer än 400kr rullen.
Fast jag vet att han inte kan säga nej om jag hittar några som är dyrare och som jag verkligen vill ha!

Hej då gammal vardagsrum!


Idag har jag och lilleman varit på Nimbys med Lisa och kusin Alexander.Riktigt kul för pojkarna att få busa av sig.Men nog märks det allt att man börjar bli en liten tjockis,och inte alls sådär jättesmidig!
Pojkarna är så otroligt söta tillsammans!Man vill nästan bara smälta bort.
Och Lucas säger ju Alexander nu också.Eller han säger Dander,hur sött är inte det?
Det är det första namnet han säger.
Ibland kan man nästan tro att dom är bröder!


Postat av: Louise

Jo jag har också tänkt lite så för jag älskar verkligen vagnen vi har nu, förutom att levi börjar bli lite för lång för den.



Jaha vi kanske möts på bb då haha :)

2010-02-21 @ 19:41:57
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag vill se efterbilderna också ;)



Kramar!

2010-02-22 @ 09:09:31
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: