- L ö r d a g -

Våran dag började redan 05.15.Jag tror vi måste inse att våran pojke inte är ett såndat barn som sover länge på mornarna.Fast samtidigt så är han ju i säng kring 19.00,så egentligen kanske han sovit klart kring 5-6.Vilken tur att man är van att stiga upp tidigt och att man inte sitter uppe halva nätterna.För egentligen är jag inte sådär jättetrött när lilleman vaknar.Skulle bara vara lite skönt att få sovmorgon någongång!
Fast samtidigt så hinner vi ju otroligt mycket på dagarna.
En till sak som är hur mysigt som helst är att medans Lucas ropar på mamma,pappa från sitt rum så vaknar lillasyster/lillebror till liv i magen.
Kan det bli mer mysigt?
Samma sak när hela familhen har mogonmys i sängen också sparkar det i magen.
Då är det riktigt mys,mys.

Jag och lilleman var ute redan klockan 9 för att skotta lite grann.Fasiken vad duktiga vi var!Nu är gården skottad,för nu iallafall.
Våran pappa håller på för fullt i vardagsrummet med att dra rör i väggen.
Det går framåt!

En sista sak bara.Lucas första hela mening som vi hört han säga är:Det ä min!
Gulligt va?


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: