- B e s t ä m t -

Nog börjar det allt kännas att man har en liten kulmage.Iallafall på jobbet.Man är inte alls lika smidig,och det går inte lika fort att böja sig ner och så.
Men det vore ju konstigt om att det skulle börja gå lättare och om man skulle bli mer smidig.
Men en sak är säker.Jag ska verkligen försöka jobba så länge som möjligt.Jag vill verkligen inte gå hem för fort.Om jag än bara så ska jobba halv tid så är det lätt värt det!
Jag ska kämpa,kämpa,kämpa!
En fördel är ju att jag iallafall är grymt trött på kvällarna och somnar alltid dirket!

Till något helt annat så har vi ÄNTLIGEN bestämt oss för vilken vagn vi kommer att köpa.Och eftersom jag har världens beslutsångest så är det verkligen ett stort steg för oss att vi har bestämt oss!

Imorrn blir det BVC klockan 15.00.1½års kontroll.Blir spännande och se hur mycket han växt vårat lilla troll!

Nu blir det soffan med en bok innan sängen kallar!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: