- B a j s d a g -

Vilken bajsdag detta varit.

Dagen började med att jag vaknade med huvudvärk.(Vilket inte alls är sådär jätte ovanligt nuförtiden.)Men med 2 alvedoner i kroppen begav jag mig till jobbet.
Hm,vad alvedonerna hjälpa mycket!Klockan halv 9 trodde jag helt allvarligt att mitt huvud skulle sprängas.Jag for hem och försöka "sova" bort smärtan.Men hur jävla enkelt är det ens att ligga stilla när man tror huvudet ska sprängas?
Men tillslut somande jag.När jag vaknade hade jag fortfarande ont i huvdet.Men inte lika jävla ont.
Det var verkligen synd om mig alltså!

Jag for iallafall och hämtade Lucas på dagis klockan 2.Men först var jag tvungen att tanka.Så jag stannar på OK för att tanka,jag tankar full tank.700kronor.När jag ska gå in och betala har jag inte med mig Visakortet!
När jag börjar tänka vart fan det kan vara inser jag att det är i Lisas börs,och hon är ju i Skellefteå!Jag la det där när vi var på Nimbys igår..
Det var ju bara att ringa mamma och be henne "lösa" ut mig.Lisa kommer ju inte hit förrän på Fredag.
Jag fick också låna 200kr av moder för att handla middagen.
En sak är då säker,det kommer ju inte ens kunna gå några pengar för min del denna vecka..

Men en sak som glädjer mig är iallafall Lucas.Jag behöver bara titta på honom för att bli alldeles varm.Mitt hjärta smälter bara jag tänker på våran lilla guldgosse.Så söt,Så underbar!

Nu går jag och lägger mig och hoppas på en bättare dag imorrn.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: