- B ä b i s -

Den 29 Otktober 2009 pissade jag på stickan.Eftersom jag inte var riktigt säker fast ändå rätt säker berättade jag inget för Tony.Stickan visade plus,ett svagt plus.Vilket för mig betyder att jag behöver mer "bevis".
Men jag blev väldigt glad och väldigt förvånad.
Dirket Tony kom innanför dörren sa jag;Grattis,du ska bli tvåbarnspappa verkar det som!Och självklart blev han lika glad som jag.
Efter att ha köpt ett digtalt test och testat morgonen där på som visade gravid fanns det ju inga tvivel längre!
Lucas ska bli storebror!Vi ska få en till bäbis.
Vilken lyckokänsla man får när man tittar på stickan.Helt otroligt alltså!
Att få ge Lucas en lillasyster eller lillebror.Att få ett till barn med killen jag älskar.
Behöver jag säga att jag är rätt jävla lycklig?

Jag tror det är en liten flicka i magen.
För det första har jag inte alls samma mage som jag hade med Lucas.
För det andra så känns det bara som att det är en flicka.
Men man kan ju aldrig veta säkert!

Vi har spånat på många namn.Men konstigt nog har vi bara fasnat för namn som börjar på L.Jag kommer inte att skriva ut vilka namn vi valt här på bloggen.Men våra nära och kära vet självklart vilka namn vi tänkt på.

Vi är beräkande 10 Juli.Men om jag får bestämma så hon h*n kommer i början av Juli.Jag vill absolut inte gå över en enda dag sådär i mitten av sommaren!

Man kan väl inte säga att det var sådär värst planerat.Vi hade börjat prata om en lillasyster/lillebror.Och vi kom fram till att blir det så blir det!
Och vips,så blev det!När man minst anar det!

Även denna graviditet har jag mått oförskämt bra.Jag har inte spytt en enda gång.Och det enda jag måste ha i matväg är sura äpplen och hallon.
Ungefär samma begär som jag hade med Lucas.

Även denna gånger tänker jag jobba så länge det bara går.Eftersom jag gillar att jobba så självklart vill jag försöka så länge som möjligt!
I första hand kommer jag att gå ner ännu mer i tid så att man kanske bara jobbar till 11.00varje dag.Man kan ju försöka så länge det går iallafall!

Imorgon ska vi på UL och ska få titta på lillasyster/lillebror.Men vi ska absolut inte kolla vilket kön det är.Det får bli en liten underbar överraskning.
Självklart är jag lite nervös,men jag hoppas att allt ska vara bra med den lilla!

Lyckan är total.

Postat av: Jenny

Du pissade + på min födelsedag:-) Bilder på renoveringen tack!

2010-02-11 @ 08:17:17
URL: http://jeanny.blogg,se
Postat av: Jane

hur gick det nu då? =)

Vill se lite ul bilder!

Kram =)

2010-02-11 @ 16:37:49
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: