-Natt.

Natten blev väl kanske inte som jag hade hoppats på.Men det blir ju inte alltid som man tänkt sig!
Liam vaknade klockan 12 och var jättepigg.Mamma vaknade ju också då,men jag var inte alls lika pigg som honom.Han hade någon form av nattgympa.Jag försökte till och med lura honom att somna om med lite tisse,men den finten gick inte!
Strax före 2 somnade han äntligen om.Men då vaknar Lucas till och gråter/pratar i sömnen så det vara bara att kliva upp och trösta honom lite.
Nu sitter jag och hinkar i mig kaffe och sedan ska jag ta en dusch.Förhoppningsvis så känner man sig lite mer som en människa igen!

Jag börjar fundera på om mina pojkar har någon pakt mot sin lilla mamma.För varför kommer det sig alltid att dom sover som dåligast då man är själv?
Konstigt det där!

Det var meningen att vi skulle på Furulundsgården med Madde och hennes småflickor idag.Men hennes äldsta har fått feber och mina pojkar har ju inte sovit så bra.Så det får helt enkelt bli någon annan gång.
Vi har nog en hemmadag idag och ska försöka vila upp oss lite!




Postat av: Erika

Så tråkigt med så dålig natt. På lördag ska jag ju ha en mammakväll hemma hos mig, kl. 16 kommer en trevlig tjej och visa Me&I kläder och sedan hade jag tänkt bjuda på middag och du får jätte gärna komma en stund, så länge du kan. Jag vet ju att herr Liam vägrar flaska :)

2010-12-08 @ 11:02:00
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Erika

Så tråkigt med så dålig natt. På lördag ska jag ju ha en mammakväll hemma hos mig, kl. 16 kommer en trevlig tjej och visa Me&I kläder och sedan hade jag tänkt bjuda på middag och du får jätte gärna komma en stund, så länge du kan. Jag vet ju att herr Liam vägrar flaska :)

2010-12-08 @ 11:06:31
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Jennie

Sv: Tack så mycket :)

Jag önskar att mitt tjocka hår försvinner :P Är jobbigt som satan, enligt mig.

2010-12-08 @ 20:33:49
URL: http://jenniemariajohansson.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: