-Det vi gjort i helgen.

Helgen!

Fredag:Det blev middag hos pojkarnas mormor och morfar.Tomtegröt med skink och ost mackor.Så grymt gott!Efter middagen så begav vi hos hem och la i säng våran stora kille.Det blev självklart en film och soffmys.Våran lilla kille är ju en nattuggla och ville självklart mysa med sin mamma och pappa i soffan.Vi hann även kolla på lite bilar och tog bestlutet att vi skulle bege oss till Luleå under Lördagen för att titta runt lite på bilar.

Lördag:Vi ringer pojkarnas mormor och morfar och ber dom följa med oss till Luleå för att titta på bilar.Min pappa är nog den bästa person man kan ha med sig.Han hör sånt som ingen annan gör,och frågar frågor som man själv aldrig skulle komma på att ställa!
Vi var först på Burlin motor och tittade på en bil,men ganska snabbt så var vi överrens om att det inte var någon bil för oss.
Det blev lunch på Makedonken och då bestämde vi oss för att fara och titta på Nordiska Bil.
Sagt och gjort!
Hittade en fin V70 där,men den kändes ändå inte rätt..Man vill ju gärna att det ska kännas sådär bra liksom.
Hittade även en v70 2,5t -05,som var grymt fin.Men tyvärr var den redan bokad.
Men fast vi inte hittade våran bil där så var jag ändå grymt glad när vi åkte där ifrån.Dels för att om vi byter in våran bli som vi har nu så kommer vi få grymt bra för den!

På Lördagskvällen så gick pappan,Lucas och Lucas morfar och bastade.Jag och lillebror bastade inte.Vi höll mormor sällskap istället.Lucas bastade nästan 1 timme.Eller han satt på golvet i badbajlan.
Vi åkte hem kring 19.00 och Lucas var JÄTTE trött.Han sov nästan innan han la sig i sängen.Jag och Tony därimot ängnade nästan hela Lördagskvällen på datorn.Vi drack julmust och satt och tittade på bilar,myspys!Och självklart var lillebror vaken och tittade med oss!

Söndag:
Redan klockan 9 på morgonen begav vi oss till Jannice,Robban och lilla Max.Tony tapetserade deras hall medans jag och pojkarna lekte med Jannice och Max.Robban slog på stort och bjud på pannkaka till lunch,och gott var det!Det är så roligt att se hur stor Max blivit.Lucas lekte ju nästan med Max!
Det blev en himla massa surr också,som vanligt!
Tony var klar kring 1,så då begav vi oss hem.
Men shit vilken skillnad det blev i hallen.Riktigt fint blev det!
Till middag gjorde jag palt.(Mamma hjälpte mig lite.)Och bjöd hela familjen på det.Det är så gott,nästan så att det knullar i mun!
Efter middan och efter att mamma,pappa och syster åkt så begav vi oss till familjen Jensen.Där blev det kaffe och massa surr.Dom stora pojkarna sprang mest omkring och lekte och småbäbisarna satt med oss vid bordet.
Kring 7 for vi hem och la Lucas.Sedan satte vi på en film och tände lite ljus.Mysigt!

Jag behöver väl inte ens skriva att helgen har varit toppen?


Postat av: Madde

Vad är det för bil ni är ute efter?

2010-12-06 @ 10:04:18
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: