Snöstorm!

Vilken snöstorm det är ute!Jag har kört bil och sjäkvklart höll jag på att köra fast.Jag klarade mig precis.Men jag ringde pappan och berättade att han måste köpa mig en 4-hjulisdriven bil nu..
Detta går inte.Sånna som jag borde inte få ha körkort i snöstorm.Fast när jag får min nya bil så borde jag ju slippa köra fast!

Vi trotsade även stormen en stund och gick ut och åkte lite skidoo bob.Jag måste då säga att det är ett väldigt uppfriskande väder just idag.Man känner sig verkligen levande när man är ute!

Nu ska vi på affären för att inhandla dagens middag.Antigen blir det Gulashsoppa eller stuvade makkisar med korv.
Jag vet inte vad jag känner för att äta än.Helt plötsligt kan det bli nått annat!

Bjuder på lite bilder från det vi var ute!












Postat av: Frida

Jag skottade våran ena infart och sen dog jag av hosta så det blev varken någon promenad eller träning för min del. Skäms på mig!



Killar...Världens bästa grej liksom! Förutom tjejer då! ;) Vilka umgicks du med? Jag heter Andersson. Jag känner igen dig, men kan däremot inte placera dig riktigt?



För oss spelar det inte så stor roll. Vi brukar åka dit runt 10-tiden så att man kan vara med på sångstunden. Inte för att Milo tycker att det är roligt, men jag tänker att det är bra träning på att sitta still ;) När tycker du?

2010-12-16 @ 19:34:41
URL: http://myworldkeepsspinning.blogspot.com
Postat av: Frida

Haha, men då är det därför! Jag gick i samma klass som Peter Svedjestrand (min syrra är förövrigt tillsammans med hans brorsa) och Tobbe. Anton umgicks jag också med :)

Frida heter Henriksson och vi har periodvis också umgåtts mycket.



Kommer du från Öjebyn? Umgicks du med Veronica Jonsson? För hon umgicks jag väldigt mycket med året innan hon dog.

2010-12-16 @ 20:56:02
URL: http://myworldkeepsspinning.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: