Dessa tapeter kommer att pryda pojkarnas l...

20101215966 (MMS)

Dessa tapeter kommer att pryda pojkarnas lekrum!Snyggt va?


Postat av: Frida

Very nice!



Har svarat på din kommentar, men du verkar inte ha fått den? Vore typiskt mig om jag hade skickat den till någon annan istället! :)



Milo tog inte napp förrän han var 3½ månad, medan Ruben alltid har tagit det. Gör hela skillnaden!



Jag tror att var sak har sin tid och då man känner att det är dags att ändra på något så tar man tag i det. Ibland kan man nog bli "bekväm i det jobbiga" bara för att fighten är jobbigare. Så var det då iaf för oss med Milo :)



Han gick på dagis under 3 månader innan Ruben föddes. Däremot så var han sjuk säkert 2 av dom. Vi har resonerat som så att vi hellre lägger pengarna på att typ gå på Nimbys och fara och bada och grejer. Sen så går vi till Öppna Förskolan istället :)



Har du tagit Lucas från dagis? Kommer ihåg att jag läste om att det inte var sådär jättebra tidigare?

2010-12-15 @ 21:15:51
URL: http://myworldkeepsspinning.blogspot.com
Postat av: Nadia

MYCKET fina tapeter Emmeli! :) Dom där hade jag kunnat ha i vardagsrummet! ;D Fast det har du nog redan fattat!

2010-12-15 @ 21:27:44
URL: http://nadiahill.se
Postat av: Frida

Jag har faktiskt funderat på att vänja av Milo snart. Dels så är det ju inte bra för tänderna och efter vad jag har förstått så blir det bara jobbigare ju längre man drar ut på det. Kanske får ta en hard knock-vinter och vänja av den ena med nappen och den andra med nattmålet ;)



Var ett tag sen jag var på FH, har varit i Rosvik den senaste tiden. Skulle vara jättekul att träffas! Roligt då barnen är i så liknande åldrar :) Vad tror du om till veckan?

2010-12-15 @ 21:37:03
URL: http://myworldkeepsspinning.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: