-Julkalender?

Ja,jag har blivit på liite bättre humör.Men inte är det mycket.Eller jag är nog mest trött.Men när Emmeli är trött så blir Emmeli på lite halvdåligt humör.
Tyvärr har jag redan hunnit fräsa åt Tony och klockan är inte ens 10.Massa skärpning på mig!Det är en jävligt dålig ovana jag har.Att bli sur och allmänt jävla gnällig när jag är trött.Och tyvärr så går det ofta (jämt) ut över min käre man.
Men förhoppningsvis så tar han väl inte åt sig allför mycket.Men jag vet att jag måste skärpa mig,men det är svårt!
Det första steget är väl att erkänna det,eller hur?

Det är ju första December idag.Och jag hade faktiskt tänkt testa på att ha en liten "julkalender".Men jag vet inte vad det ska innehålla.
Först tänkte jag för varje dag att skriva någon om mig själv.Bra/dåliga saker.Men kändes inte det lite tråkigt?
Sedan tänkte jag skriva om olika ämnen.Typ saker som irriterar/gör mig glad.Men kändes inte det heller lite tråkigt.
Men har ni några förslag så mottar jag dom gärna.

Eftersom Lucas gjorde morgon före tuppen i morse så blir han hemma från dagis idag!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: