-God jul,du är ful!

Vilken tråkig blogg jag fått.Men det känns inte riktigt som att jag hinner med den just nu.Det är ju faktiskt jul och en himla massa som ska hinnas fixas.

Men en sak kan jag säga!Nästa år har jag STORA funderingar på att fara bort och ta in på hotell med min lilla familj.Tänk så jävla härligt.Slippa den här jävla stressen över allt.Bara få ta in på hotell och njuta.Få maten serverad,slippa städa och BARA umgås med min familj.Inga massa jävla måsten.
Så jag tror det är THE SHIT!
Det hade nog förövrigt hänt redan iår om inte mina systrar varit så jävla traditionsbundna.Men jag ska försöka berbeta tjejerna.Annars far jag själv med min familj.Så de så!

Annars då?
Ja inte fan tog jag mig in till stan igår.Men jag har stora förhoppningar om att jag ska ta mig in idag.Redan klockan 10 skulle jag vilja vara där.Men jag undrar hur mycket snö det är framför förrådet där syskonvagnen står?
Men det är väl inte större problem.Bara ringa hem pappan från jobbet och be honom skotta fram den.Jag menar.Hur mycket tror ni det händer för honom idag?Dagen före jul,inte mycket kan jag nog säga.Så då kan han väl komma hem och skotta lite.

Vad gjorde jag igår när jag inte for på stan?
Vi städade.Och vi är nästan klara.Robert och Max kom och hälsade på och Lucas och Max lekte lite grann.Det var ett väldigt trevligt och behöverligt avbrott mitt i städningen.

Nä,detta duger inte.Skynda,skynda!


Vad förseställer denna bild då?
Ja,men målarkludd med dåligt minne (kanske är färgen som gjort det?) som kommer på klockan 21.00 att har en massa målarkläder som måste tvättas.Och för att det ska torka på mindre än 12 timmar så hängar han upp det i köket vid luftvärmepumpen.
Ett ord till honom:PLANERING.



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: