-Ensamstående.

Nä,det här med att vara ensamstående är verkligen inte min grej..Jag är åt helvete för social för detta!Det äldsta person jag varit med i dag är min 2 åring.Visst,det är kul att vara och prata med honom.Men våra samtalsämnen är ganska enforminga.Lucas du får inte göra sådär!Mamma,jag måste!Ja,ni fattar!
Men jag har varit på åt helvete för dåligt humör för att ha umgåtts med någon annan.Det känns som att jag lätt kunnat förargat många personer idag.

Efter att vi gått hemma och inte alls gjort speciellt mycket på förmiddagen fick jag en snilleblixt idé!Jag packade ner ungarna i bilen och for till Storheden.Egentligen bara för att göra något.Jag blir tokig av att bara gå hemma.Vi gick på Rusta och så.
Inget märkvärdigt,men bara för att göra nått!

När vi kom hem åt jag och Lucas fiskpinnar.Gott?Njae,men det enda vi hade hemma som skulle gå fort att göra.

Ikväll har vi inte alls gjort många knop.Vi har haft lite mys i soffan och busat här hemma.Det värmer verkligen i hjärtat när man ser hur Lucas och Liam börjat leka med varandra.Lucas gör så att Liam skrattar så mycket att han knappt kan andas.
Mina älskade ungar!♥

Nä,imorrn är en annan dag!

Postat av: lena

du har en utmaning att anta på min blogg

2010-12-09 @ 08:25:24
URL: http://mittgravidajag.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: