-Dagen och tuttar.

Jag en ensamstånde nu.Så det är därför jag inte har tid att blogga.Lucas sover nu och förhoppningvis ska jag och Liam också gå och lägga sig snart.Jag brukar kunna lura den där minimannen med tisse i sängen och vips så sover han.Jag hoppas det funkar ikväll också!För nu får han ju till och med sova med mig eftersom sängen känns så stooor när ingen pappa sover där.

Idag tog jag med mina pojkar och for till jobbet och hälsade på en sväng.Jag vill ju så gärna tro att dom faktiskt saknar mig lite iallafall!Och eftersom dom inte ska glömma bort mig så måste jag ju visa mig där då och då!Smart va?

Efter att jag lämnat Lucas på dagis for jag och Liam till Jessica och Zelda och drack kaffe.Och som vanligt var det massa trevligt.Snälla barn och mycket surr,precis som det ska vara.

Nu sitter jag och Liam här och tittar på nått jävla program om plastikoperationer.Men helt allvarligt.Inte får det mig att ändra mig angånde ett tuttjobb.
Och det värsta folk kan säga när jag säger att jag kommer att fixa till mina tuttar snart är,men varför?Du har ju fött barn!
Men helt allvarligt.Bara för att jag har fött barn,ska jag ha hängtuttar för det?Ska jag ha fula hängade tuttar som jag inte tycker om bara för att jag har fött barn?
MÅSTE man vara ful bara för att man fött barn.
Jag förstår liksom inte just den meningen.Varför ska du fixa till dig,du har ju faktiskt fött barn.
Så snälla vad menar dessa personer med den meningen?

Postat av: Malin

Jotack, den kommentaren känner jag igen.. Jag vill fixa både hängbuk och hängpattar..

2010-12-07 @ 21:13:48
URL: http://mandarinklyfta.se
Postat av: Nadia

Jag tror att det som menas är att det är liksom naturens gång, och du vet ju vad jag tycker Emmeli! Vi har haft den här diskussionen förut men vad du än säger, så tycker jag att du är fin som du är och om alla kvinnor lärde sig att älska sig själva och sina kroppar så som dom var och inte drog det så långt att man väljer att skära i sig så skulle jag förmodligen gå på händer av glädje för resten av livet! :-)



Och vad du än säger igen, så tycker jag fortfarande att du är bra som du är, även om jag inte sett dina pattar! ;-D Kram!

2010-12-07 @ 21:22:18
URL: http://nadiahill.se
Postat av: Nadia

Jag tror att det som menas är att det är liksom naturens gång, och du vet ju vad jag tycker Emmeli! Vi har haft den här diskussionen förut men vad du än säger, så tycker jag att du är fin som du är och om alla kvinnor lärde sig att älska sig själva och sina kroppar så som dom var och inte drog det så långt att man väljer att skära i sig så skulle jag förmodligen gå på händer av glädje för resten av livet! :-)



Och vad du än säger igen, så tycker jag fortfarande att du är bra som du är, även om jag inte sett dina pattar! ;-D Kram!

2010-12-07 @ 21:22:58
URL: http://nadiahill.se
Postat av: Malin

Ja men eller hur?! Jag är jättestolt över mina barn och jag skulle göra om det tio gånger om även om jag visste vad det gjorde med kroppen men jag gillar ändå inte vad som har hänt med den! Och jag vill kunna känna mig snygg, vilket jag inte gör i dagens läge och kommer förmodligen inte göra det heller fören man kanske kan fixa det..

2010-12-07 @ 22:58:14
URL: http://Www.mandarinklyfta.se
Postat av: Jane

Vill du fixa dom tycker jag absolut att du ska göra det.

Punkt slut =)

2010-12-08 @ 18:57:18
URL: http://http:/lifeofjane.blogg.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: