-På promenad.

Liam fick för sig att vara vaken mellan 00.30-02.00 inatt.Han var visserligen glad och låg och prata och sprattlade som bara den.Men mamman var lite trött och ville gärna sova,men så länge han inte skriker är jag rätt nöjd!Men inatt får han gärna somna om direkt han ätit tycker jag.

Efter att vi alla vilat lite middag gick ut på en liten promenad runt kvarteret.Det var verkligen härligt.Mysigt med lite höstluft.Jag kan ändå inte lite bli att tycka att hösten är lite mysig ändå.Vi stannade till hos grannen så att Lucas fick leka lite med grannbarnen.Kul att det finns lite barn i hans ålder här,så att han även har kompisar hemma.Imorrn efter att vi ätit lunchen så lovade jag Lucas att vi ska gå till grannbarnen och leka!

Det blev middag hos pojkarna mormor idag.Köttbiffar,gott.Därimot någonting jag håller på att bli galen på är Lucas och Alexander,-tillsammans.Dom bara retas och bråkar.Dom ska alltid vara med varandra,men det slutar alltid med att dom är i luven på varandra.
Det måste vara någon period båda är i just nu,för såhär har det verkligen inte varit.Jag hoppas bara att det går över fort,för det är absolut inge roligt att bara få säga till dom hela tiden.

Ikväll har hela familjen suttit och tittat på lite Emil.Det är nog den enda filmen Lucas kan sitta still och titta på iallafall 10 minuter.Och han är verkligen livrädd för Emils pappa.Ni ska se ögonen på honom när Emils pappa skriker på honom.
Jag ska försöka att fånga ögonblicket på bild någongång.Älskade unge!


Liam i sin nya Villervalla outfit och sin nya mössa.Redo att hämta storebror på dagis.

Liam sov nästan hela promenaden.

Lucas tycker inte om att mamma hela tiden ska ta kort.

Springer i cirklar.

Tycker det tar för lång tid för mamma.

Postat av: Malla

Tack snälla du för den awarden :D

Ska ta tag i den genast! :)

2010-08-19 @ 21:36:48
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Marie, Liams mamma

Vilka härliga mössor! :) Får man fråga vars du har fått tag i dom? :) Fint namn din lilla gosse har också, måste jag säga ;)



Kram!

2010-08-20 @ 09:27:18
URL: http://maaaji.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: