-Ont i mina små öron.

Mina myspojkar var verkligen inte på sitt bästa humör igår.Liam hade väl förmodligen lite ont i magen så ni kan ju tänka er hur han lät mesta delen av dagen?
Lucas i sin tur var jättetrött hela dagen och lite trotsig och gjorde allt han inte ska göra.Så där ett tag tänkte jag lämna in min avskedsansökan som mamma.
Jag försökte lägga Lucas i vagnen en stund ute.Men det var ju verkligen inte lätt att söva honom när den andre killen låg inne och skrek.Så det blev inge sova för Lucas.Och lite svårt att aktivera Lucas när man har en till som också är ledsen.
Men vi fixade dagen iallafall.Det kändes väldigt skönt då pappan äntligen kom hem från jobbet.Och när grabbarna grus somande för kvällen så insåg jag att dom är rätt så gulliga ändå!
Och jag ska inte klaga på natten.Liam somande typ 21.00,vaknade 01.30 och 05.00 och sedan kring 07.00.Så jag är ändå rätt nöjd!

Idag ska vi ÄNTLIGEN få fara på BVC.Jag är så nyfiken på att få se hur mycket han väger och hur lång han är.
Moster Lisa skulle iallafall hämta Lucas på dagis.Tack snälla du!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: