-Tissar hela dagen tack!

Liam måste vara i en sån här "håll i mig,annars skriker jag bara period".Helst av allt skulle han nog vilja hänga vid tissarna hela dagen lång.
Men eftersom han även har en storebror som också vill ha sin mammas uppmärksamhet så kan inte Liam hänga vid tissarna eller bli buren hela tiden.Vilket resulterar i att han kanske inte alltid är så nöjd.

Moster Lisa och kusin Alexander lånade iallafall Liam en stund idag för att gå en liten promenad.Jag och Lucas somnade direkt dom for.Men jag hann bara somna så kom moster Bella på besök.Medans jag låg i soffan och slötittade på tv så ställde hon sig och gjorde negerbollar till Lucas födelsedag.Bra arbetsfördelning va?

Efter middagen kom Lucas mormor hit och frågade om han vilja följa.Han blev såklart jätteglad och det tog inte måna minuter innan han var påklädd och klar för att fara till mormor.
Lucas är verkligen en mormor-pojk.
Älskade Lucas somande dirket jag la ner honom i hans säng.Jag och lillebror sitter och ser lite tv och inväntar att pappan ska komma hem!




Sockerpojkarna!

Postat av: Elin

Du har fått ett bloggaward från mig :-) Kika in på min blogg!

2010-08-18 @ 21:18:17
URL: http://elinstalnacke.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: