-Prova på stan.

Eftersom dagis är stängt idag så är Lucas hemma dessa 3 timmar istället.Jag tror banne mig att jag ska våga mig på stan själv med mina två småpojkar.Hade verkligen behövt köpa dom sista paketen till Lucas.Och eftersom Tony slutar 4 så blir det så himla stressigt att fara efter det.
Bara jag tar mig i duschen först!

Som sagt,Lucas blir 2 år på Måndag!Men eftersom alla jobbar på Måndagar blir det att ha öppet hus här på Söndagen.Så det är lite att fixa innan dess.
Presenterna är nästan klara.Någon grej som fattas bara.Därimot måste jag baka lite mer.Hade tänkt att göra sånna hära chokladrutor eller vad dom nu heter.Och tårtorna ska vi göra imorgonkväll.

Nu ska jag försöka komma mig i duschen på något sätt med två småpojkar!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: