-Fläsket brinner.

Vilket väder vi har fått idag.Pratade just med mina älskade päron som just nu befinner sig i Cypern.Vindstilla,klarblå himmel och en temp på nästan 40 grader hade dom lovat idag.
Inte illa..

Jag har halvt som halvt börjat mitt nya liv.Eller jag ska börja promenera 40min före jag hämtar Lucas på dagis.Detta går inte längre.Jag vill ha tillbaka min kropp och inte denna fläskkropp.Jag ska i mina jävla byxor,så enkelt är det.
Men eftersom vädert inte är sådär jättebra så tror jag att jag skippar promenaden idag.Och istället så städar jag och pustar lite fönster.Det är väl också lite motion?

Så,nu när lille pluttplutt sover ska jag försöka hinna med ett fönster iallafall.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: