-BeachBoys och punka.

Igår var vi på stranden med pojkarnas mostrar och kusin Alexander.Vilka bitchboys Lucas och Alexander är!Liam låg mest i sin vagn och sov.Lucas råkade göra både en och två kallsupar,så han höll sig mest i sanden.Men Alexander dök på som bara den i vattnet.
Lucas som faktiskt är ganska blyg var det vekligen inte går.Uti oss låg det ett par killar.Och vem gick dit och "pratade" med dom och fick låna deras boll?Ja,Lucas såklart!Sedan började han kasta badbollen mot dom och tyckte säkert att det var väldigt roligt!

Roligt att få spendera dagen med mina systrar och bara få snacka en jävla massa skit!
Har jag sagt att jag verkligen har väldens bästa systrar?

När vi skulle hem kan ni ju gissa vad som hände?Självklart hade jag punka på bilen!Lisa har ju tummen mitt i handen och skulle hon byta däcket skulle vi nog vara kvar där än.Jag blir bara så jävla arg när nått inte går min väg.Så jag måste få vara jävligt arg en stund innan jag kan göra något.Men tur att Bella är som vanligt när något bajsigt händer!Så Lisa fick hålla koll på alla barnen.Medans Bella och jag böt däcket.
Bra gick det!


Mys!

BeachBoys!

Fråga mig inte vad Liam gör med munnen.



Postat av: Magda

Hej och tack för kommentaren om bilderna, alltid lika kul att höra vad folk tycker!

Grattis till lillfisen.. såå mysigt!

Giftastankar!?.. då är det bara att höra av sig så drar jag fram kameran ;)

/Magda

2010-08-12 @ 18:28:48
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Jean

Emmeli, ville bara säga att det stavas Beach boys- så du kan ändra, för Bitch boys blir helt fel :D



Vad mysigt ni såg ut att ha det, vilken strand är ni på`? Vid älven? Kram!

2010-08-12 @ 22:53:42

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: