-Att göra.

Att göra:
Baka,baka,baka.Har inte ens någon aning om vad jag ska baka.Förslag någon?
Köpa alla paket till Lucas.Vi har fortfarande inte kommit på allt vad vi ska köpa.Pojken har ju det mesta redan.
Börja försöka höststäda.Pusta fönster,byta gardiner,dammtorka,skura ovs.
Ta hand om två barn.

Eftersom tiden går så fort så fick jag en chock när jag såg att det bara var 1vecka var till Lucas 2års dag.Och Tony som tagit på sig jobb denna vecka.Så honom kommer vi inte se en skymt av antar jag.

Nu är bara frågan hur jag ska hinna detta,och inte få magsår?Får baka på natten iallafall.Och jag får försöka börja städa när Lucas är på daigs.Och när jag ska handla paketen så får dom väl följa med!

Postat av: Erika

Säg bara till om du behöver hjälp, kan ju hända att jag har möjlighet att ge en hjälpande hand :)

2010-08-16 @ 12:18:54
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Erika

Det är extremt lätt hänt att man lovar för mycket innan man har tänkt efter & som du säger så går ju tiden så ruggigt fort numera att man inte riktigt hinner med.



Självklart, en promenad tycker jag vi ska ta. För oss fungerar nog vilken dag som helst. Bestäm en du som har lite att stå i :)

2010-08-16 @ 13:07:57
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: