-Allt och inget egentligen.

Sprutan gick bra att ta igår för lilleman.Bara lite gnäll just när hon stack,men dirket plåstret kom fram blev allt bra igen!Men lite oroligt har han sovit inatt.Men det är ju inget ovanligt efter att dom små liven tagit sprutor.

Gårkvällen spenderades ute med kusin Alexander och Lisa.Pojkarna turades om att köra motorcykel.Och tro det eller ej,det blev inte så mycket bråk om vem som skulle köra!

Lucas hann även "hjälpa" sin pappa att montera ner alla garderober i tvättstugan igår.Jag blir alldeles varm i kroppen när jag tittar på dom.Igår var dom hur söta som helst.Lucas verkligen iaktog hur pappa gjorde och sedan gjorde han samma sak själv!
Mina älskade pojkar.

Nu håller jag på att tvätta för fullt.För jag kommer nämligen att bli utan tvättmasikn idag och för en tid framöver.Så jag får väl fara hos mamma och pappa och tvätta när vi inte kan.
Det känns så himla skönt att äntligen börjat med tvättstugan.Och det kommer att bli så fint att jag kanske till och med börjar tycka det är kul att tvätta!Eller så inte.

Idag blir det iallafall in på Ångsågen och beställa garderober.Men mitt största problem idag är att försöka bestämma vilken färg jag vill ha på väggarna.Jag vill ha vit,men ändå inte vit.Förstår ni?

Nä,nu ska det betalas räkningar!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: