-Förlåt älskling

Jag känner mig bara sådär allmänt ensamen idag.Helt plötsligt tyckte jag att det var skitjobbigt när Tony for i morse.Jag vill inte alls att han ska vara där borta.Jag vill att han ska vara hemma,hemma med oss.
Tyvärr var jag inte på mitt bästa gravidhumör och kanske sa en del saker igår som jag inte menade,men som jag har grymt dåligt samvete för nu.
Varför kommer det saker och ord från min mun som jag inte menar?
Och jag tänker absolut inte skylla på graviditeten.Jag måste ändå kunna "tygla" mig lite.Det är ju inte meningen att jag ska vara elak varje gång jag känner mig lite nere eller allmänt småsur..

Jag hade tänkt att bjuda ut honom på middag och bio på Fredag,som en liten dejt.Tror vi behöver en stund för oss själva.Bara att vara tillsammans.
Det sker ju inte allför ofta.

Lucas har ju även tjatat över att han vill vara med sin mormor och morfar.Så det passar ju bra,eller hur mormor?

Jag vill bara att Tony ska komma hem så att jag får krama om honom och verkligen berätta hur mycket jag älskar honom..



Postat av: Sandra och Lovis

Ja, visst ser den fin ut?`Nu har jag ju aldrig sett den i verklligheten, så den kan ju lika gärna vara ett enda stort rackel, men jag är grymt sugen på den.

Cyklar ni också mkt?

2010-04-19 @ 13:05:41
URL: http://sandrablandandra.blogspot.com
Postat av: ingela och Jonna

när man är ledssen kan ord komma ut ur munnen som man inte menar...Tony förstår säkert....

2010-04-19 @ 13:12:59
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Nadia

Jo, jag förstår. Har som förstått att du tycker det är jobbigt att sitta still men som du skrev så är det din kropp och du känner den bäst så gör så som det känns bäst att göra. :)



Vet som inte hur jag ska peppa men du får väl försöka se fram emot efter förlossningen när du kan ta bäbben och storebror med dig och promenera runt och börja röra dig igen. :)

2010-04-19 @ 21:20:46
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: