-Tjockis bilder,Soffan och Älskade Lucas.

Jag har just haft kaffefrämmande av Lina!Mycket kaffe och väldigt mycket prat.Väldigt trevlig med andra ord.Min bäbis i magen borde vara rätt hög nu på koffein!
På tal om bäbisen i magen tänkte jag bjuda på lite tjockis bilder!


V.29

Jag börjar även växa på bredden!

Älskade lillasyster/lillebror!♥

Nya soffan.Observera att jag ska sätta upp saker på väggarna!

Älskade,Älskade Lucas!♥

Postat av: Lollo

Ååå vad fin mage du har.. vi måste ses snart =) kram

2010-04-09 @ 13:25:39
Postat av: Linda

Jadu, vi får se var vi hamnar :P



Fin mage!

2010-04-09 @ 17:26:27
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: ingela och Jonna

Å vilken rund och go mage du fått nu =) AS snygg soffa vars köpte ni den?

2010-04-09 @ 19:18:45
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Nadia

HÄJ Emmeli!

Vet du vad? Jag var stentuff idag! Är så himla nöjd. :) Jag var skitnervös och precis så som du beskrev, men jag coolade till mig och från att ha blivit inbokad den 26mars så fick jag till det så jag får komma på tisdag för en snabb undersökning. :-) SEGER!

Fick verkligen krydda på som tusan och efter säkert 10 minuter i telefonen och massa tjat så fick jag som jag ville. (:



Jo det hoppas jag med, att det är rätt räknat men egentligen så är det ju viktigast att det blir bra nu. Simon sa precis "det får inte bli mer fel nu" och så känner jag med. Man blir så matt av sådana här bekymmer!



Haha, vilken beroendepersonlighet du har! ;D Byter ut nikotinet till toy som substitut. ;) Jag fattar grejjen! Jag är rätt hooked på mina apelsinhalstabletter! Haha! Vet du, när du har kläckt din bäbis och ammat färdigt så ska jag slå in en snusdosa i guldpapper åt dig! (:



Blir som så himla mysig i kroppen av dina magbilder! Så himla sött men på mig syns det inte alls något sådär.. Det känns däremot på byxor, tajts, trosor och sådär och den är som rätt hård men det är ett väldigt litet put som jag anar :) Däremot vet man ju aldrig om det är all mat jag proppar i mig! Som jag äter alltså. :)



Ha en fin kväll! :) Kram!

2010-04-09 @ 19:32:18
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: jessi

Hejsan, vilka fina bilder! Du ser ju gravid ut till skiljnad från vissa andra som bara ser fet ut! =)

Bjöd på glass på dagis idag och visade upp lillebror. Han var så himla söt tror jag tar hem eran son någon dag. Robin och Maja hänger löst oxå. Måste bara investera i en minibuss först så jag får med mig alla gullbarnen "mina" från dagis. Hoppas du har en bra kväll.

2010-04-09 @ 22:15:38
URL: http://jessilundgren.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jo det kan ju hända när som helst, men det får ju gärna göra det oxå =)

Jag förstår om du lätt blir uttråkad...för det blir jag me. Finns ju som inte något att göra direkt.

Vill att det ska bli vår & sol så man kan sitta ute åtminstone =)

2010-04-09 @ 23:26:20
URL: http://jessicatommy.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Oj vad fint ni verkar ha det hemma! Verkligen mysigt.. Kanongrej det där från EM, kan behövas här hemma då vårat hus mest ser ut som ett organiserat (?) kaos, haha.. Ha det fint!

2010-04-10 @ 20:48:45
URL: http://noremorsetattoo.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: