-Snus är gott,tror jag iallafall..

Vad är detta för bajsväder?
Jag hade ju faktiskt tänkt att börja ta fram cyklarna,men det kan jag ju vänta med.
Eftersom jag inte får köra skoter länge så tycker jag nu att denna snö kan försvinna!Men det är så typiskt!När jag inte kan/får köra skoter så här det hur mycket snö som helst.Skulle inte förvåna mig om det aldrig blir sommar iår.

Idag ska det tvättas.Tror jag har 10 Mount Everest berg med tvätt i tvättstugan.Men jag kanske först borde läsa bruksanvisingen till maskinen.Men det är ju så huvva tråkigt.
Man lär väl sig allt eftersom?

Senare hade jag tänkt att ta mitt feta arsle till jobbet med dessa sjukskrivningspapper och dylikt.Eftersom jag aldrig varit sjukskriven någongång har jag ingen aning om hur man gör.
Så då tänkte jag att chefen ska få hjälpa mig lite.

Det finns vissa tillfällen jag skulle vilja ha snus fulla munnen.För jag vet att när jag får mitt snus blir jag lugn och fin.Idag känns det som en sådan dag.Jag känner mig inte på dåligt humör men jag känner att jag har kortare stubin än vanligt.
Tyvärr kommer jag nog inte att forsätta vara "snusfri" efter att jag ammat klart.
Det är helt enkelt för gott..Och jag blir helt enkelt "en bättre människa" av det.
Är det bara jag som har så dålig karatär som börjar som att snusa efter att ha varit "snusfri" över 1 år?

Postat av: lena

snus är underbart, så fort julia hade ammat färdigt så började jag om, jag skulle inte göra det men jag tog en och då var jag fast igen. Det är helt enkelt för gott

2010-04-09 @ 08:14:08
URL: http://lenajunttila.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha jo det är ju inte en så kul grej att lägga massa pengar på men ack så nödvändigt :P

Jo det är bra, men jag är gode så less =) Hur är det med dig då? Kramar!

2010-04-09 @ 08:39:58
URL: http://jessicatommy.blogg.se/
Postat av: A

snus är riktigt äckligt :o

2010-04-09 @ 08:49:37
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Jane

kom ihåg att skruva loss de stora bultarna bak på maskinen innan du startar den första gången. Annars går det illa, som det gjorde för mig.. höhö ;)

Och som svar så JAAA Kendra kommer ju alltid att finnas hos mig, tack å lov... Vad skulle man gjort utan henne måntro? ;)

KRAM

2010-04-09 @ 08:54:17
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: mollan

Nej men snus är gott, och så är det. Men det bästa är väl att egentligen att inte börja igen.. men du kan ju börja med nikotinfritt istället :)

2010-04-09 @ 09:02:19
URL: http://treochfemtio.blogg.se/
Postat av: mollan

sv: aa kanske, jag har aldrig prövat nikotinfritt. Men hört att det ska fungera! :)



Nej men precis, det är bara köra (y)

2010-04-09 @ 09:18:47
URL: http://treochfemtio.blogg.se/
Postat av: Nadia

Ja, alltså det är det jag också har upplevt. Att man är som bara besvärlig i deras ögon. :/ Jag ska försöka vara "på" idag när jag ringer och säga att jag tycker att med tanke på omständigheterna och min enorma oro så borde jag få göra ett ultraljud NU! Försöker peppa mig nu så jag ska vara ihärdig och jobbig när jag ringer, men det är inte så lätt. Lite märkligt för jag brukar vara den som kan ta för mig, säga ifrån osv men just kring detta blir jag som helt lam?! Nåja. Om jag inte fixar det och inte blir nöjd med svaret jag får kanske jag får ringa och prata med dom uppe på sjukhuset, träffade en gynekolog där rätt nyligt som jag kanske kan bli förstådd av! Det här är ju som inte bara besvärligt för mig, utan man ser på Simon att det är jobbigt för honom med. :/ Nåja, det löser sig! :)



Om barnmorskan på furu gjorde något rätt, och det är så som jag tror att det är "bebisen från början" som är kvar så borde den anlända första veckan i oktober för jag borde vara i vecka 14 eller något nu. Men ska uppdatera såklart när jag vet men det är vad jag tror iaf. :) När ska du få Lucas syskon? Rätt snart va? :)



Vad gäller snuset Emmeli: Eftersom att jag trodde att jag fått missfall så gav jag upp mitt sluta snusa jobbande! :/ Men om jag vore helt snusfri så kan jag nog sätta tusen spänn på att jag skulle längta efter min första stock Ettan White hela tiden och ta en snus första dagen jag slutade amma! Kanske att jag skulle ha den i kylen ett tag innan och kolla på den ;) Haha.. Snus ÄR gott. Men ett jävligt bra tips om du får det jobbigt, choice. Dom är helt nikotin och tobaksfria och ganska goda. Man får inte det där lugnet prescis, men det hjälper lite iaf. Dessutom kostar dom it så mycket heller, vilket är bra för man får ta två för dom är så små. :_)



Ha en trevlig dag i det här otrevliga vädret! ;-)

Kramar! (:

2010-04-09 @ 09:42:29
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag är en av dom.. haha :P Började med att jag tog nån liten snusrackare då och då när det bjöds, och sen var det ju givetvis kört :S

2010-04-11 @ 00:00:12
URL: http://moonkan.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: