-Parlista


* Vad heter ni? Emmeli och Tony.
* Hur träffades ni? Tony är en storebror till en person jag umgicks med mycket förr.
* Tillsammans? 26 Oktober 2001
* Är ni förlovade? Ja,26 Oktober 2003
* Bor ni ihop? Ja,det har vi gjort i många år nu.Sedan -03 tror jag.
* Har ni barn? Ja,underbara Lucas och lillasyster/lillebror i magen.
* Har båda körkort? Ja,självklart.
* Kommer du ihåg er första kyss? Hm,jag tror det?Det är ju nästan 10 år sedan.
* Vem sa "jag älskar dig" först? Tony om jag inte minns fel.
* Vem är äldst? Tony är 4 år äldre än mig.

* Vilka stjärntecken är ni? Jag är Skorpion och Tony Jungfru.
* Vem fyller först på året? Tony
* Vem är längst? Tony är 181,och jag 155,7 så han är liiiite länge än mig!
* Vem sjunger bäst? Jag tror båda sjunger lika världelöst!
* Håller ni i handen på stan? Ja förr,innan vi började köra barnvagn.Svårt att köra och hålla handen samtidigt.
* Kände ni varann innan ni blev ihop? Njae,svår fråga.Jag visste ju vem han var..Men jag kände honom inte.
* Vad har ni gemensamt? Förutom Lucas och lillasyster/lillebror så har vi samma värderingar och intressen här i livet.
* Blev du kär i första ögonkastet? Hm,njae.Trodde inte att vi skulle vara tillsammans 1 månad ens.
* Har ni någon speciell låt? Ja,men jag kommer aldrig ihåg vad den heter.Vi lyssnade mycket på den strax före Lucas kom.

* Har ni några "fri kort"? Nä.
* Har ni stora framtidsplaner? Ja,det måste man väl ha?
* Har ni gråtit i varandras armar? Det är nog mest jag som gråter..
* Har ni varit utomlands tillammans? Nä,men fjällenresor.
* Vilket är ert bästa minne? Många.Plusen på stickorna,Lucas födelse m.m.
* Vem lagar bäst mat? Jag lagar maten.Men Tony kan om han vill.
* Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Jag sitter lite vid datorn och Tony gör lite allt möjligt.Men lite mys och prat brukar vi kunna klämma in!
* Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja,vi pussas väldigt mycket.
* Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nä,2km?
* Blir du lätt svartsjuk? Hm.Svår fråga..Jag vet egentligen inte.
* Brukar ni bråka? Bråkar och bråkar.Mest småtjafs.Men det är nog mest jag som tjafsar.
* Ringer eller SMS:ar ni mest? Tony är världelös på att skriva sms,så vill man ha kontakt med honom måste man ringa.
* Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ögonen.Ansiktet.Axlarna.
* Vad använder ni för preventivmedel? Inget.Kanske därför det kommer barn på löpande band?Hehe!
* Brukar nån av er prata i sömnen? Ingen tror jag.

Postat av: Magda

Oj då.. det var inte kommentaren som sådan jag var tvungen att tänka till om.. det var mer om vem du var hihi

Men jag håller med dig.. så länge man klarar av att hålla vågen still ska man va nöjd =)



Min sambo är Peter Vaattovaara och jag tror att vi träffade dig och din son på Cubus en gång, kan det stämma ??

2010-04-16 @ 09:02:26
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Linn och Felicia

jag hade ju också snott den så:)



det är roligt att läsa listor...och ett tidsfördriv som ger leenden då man svarar på frågorna.



Hur har du det hemma nu då? har du fortfarande lika långtråkigt?

kram//Linn

2010-04-16 @ 10:14:51
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: ingela och Jonna

tack för tipset, jag måste beställa en sån åt jonna =) är de one size på mössorna el?

2010-04-16 @ 11:14:00
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: