-Papper hit,papper dit

Idag när jag lämnade Lucas på dagis så grät han för första gången när jag skulle gå..
Tror aldrig det hänt förr,vilket jag är väldigt glad över.Det högg ju nästan till i mammahjärtat.Sen vet jag ju att det låter värre än vad det är,och att det brukar sluta dirket efter man stängt dörren.
Men ett litet hugg kändes.Hoppas det inte forsätter.

Snart ska jag hoppa i duschen och sedan bege mig till jobbet med en massa papper.Egentligen skulle jag ju ha gjort det i Fredags,men jag glömde ju bort att vi slutar redan 13.15,så jag hann aldrig.

Min stora älskling for ju till Umeå 05.00 i morse.Så nu är det "Mamma,Lucas dagar."Förhoppningsvis får vi hem honom på Onsdag,iallafall senast Torsdag.
Det ska nog gå bra,hoppas bara att det är fint väder hela veckan.Allt blir så mycket enklare när man kan vara ute och leka.

Duschen var det ja!

Postat av: Nadia

HÄJ! :)



Håhå jåå, det kommer nog sen i veckan, för den börjar puta lite. ;) Men det känns nog mer än vad det syns men syns, det gör det! Byxorna blir mer och mer trånga :) Kram!

2010-04-12 @ 11:19:33
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: