-Lite vårshoppning och påsken

Påsken har varit helt underbar!Jag har fått ha mina pojkar hemma i en hel vecka,underbart!Vi har allmänt bara varit och myst på!
Lucas har fått åka lite skoter.Vi har varit upp till Lucas farfar och fiskat och grillat.Vi har hunnit vara i Järve och fiskat upp lite lax med min familj!Men eftersom jag inte får anstränga mig,så har vi tagit det lungt.Tänk om allt "hade varit som vanligt",då hade vi kört hur mycket skoter som helst och kanske haft mer aktiva aktiviteter.
Men som sagt,vi har njutit av att få vara hela familjen en hel vecka!
Synd bara att vardagen kommer alltför fort.Tony jobbar,Lucas är på dagis och jag är hemma och vilar.

Jag har även hunnit handla en massa saker åt Lucas.Nu när våren kommer så är det ju det ena och det andra som ska inhandlas!


Lite av våran "vårshopping" åt lilleman.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: