-Lista

SENASTE:
Dryck: Kaffe
Telefonsamtalet: Tony
SMS: Lisa
Sång du lyssnade på: Kommer inte ihåg.
Gången du grät: Igår.

HAR DU NÅGONSIN:

"Dejtat" någon två gånger: Hm,jag brukar inte dejta..
Har någon varit otrogen mot dig: Ja.
Varit kär?: Ja.
Förlorat någon speciell person: Ja.
Varit deprimerad: Nä,men självklart har man ju dagar då man inte är på topp.
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Rosa
färg 2: Limegrönt
färg 3: Beige

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja.
Fått ditt hjärta krossat: Nä.
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nä.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja,men det visste jag ju redan.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Njae,men jag bryr mig inte så mycket heller.
Kysst en kompis: Nä.

BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Eftersom jag bara har dom jag känner så har jag väl träffat alla.
Hur många barn vill du ha: 2.
Har du några husdjur: Nä,är inte så mycket för djur.
Vill du ändra ditt namn: Ja,iallafall efternamnet.Men det är ju bara för att jag ska gifta mig.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jobbade och var hemma.
Vilken tid vaknade du idag: Halv 7.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov.
Någonting som du längtar till: Till lillasyster/lillebror kommer.
Senaste gången du träffade din pappa: I söndags.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag är rätt nöjd över mitt liv just nu.
Vad lyssnar du på just nu: Vakna med TheVoice
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja.
Vad gör dig irriterad just nu: Att mitt kaffe i koppen är slut.

OM DIG:
Vad är ditt namn: Emmeli Lundberg.
Singel/upptagen: Upptagen.
Stjärntecken: Skorpion.
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Solander.
Gymnasie: Strömbackaskolan
Högskola: Nä.
Hårfärg: Brun?
Långt eller kort: För mig har jag superlångt hår,men alla andra tycker nog att det är rätt kort.
Längd: 155.7cm
Vad gillar du gällande dig själv: Omtänksam.Ärlig.
Piercings: Navel,näsa öron.
Tattoos: Text på armen och stjärntecknet i nacken.
Höger eller vänster: Högerhänt.

DIN FÖRSTA:

Operation: Jag har inte gjort någon än.
Piercing: Öronen.Jag kanske var kring 7år?
Tatueringen: Hm.Samma år jag fyllde 18.
Bästa vän: Jannice Hedman.
Sporten du spelade: Fotboll.
Husdjur: Kanin.
Vaccination du minns: Kommer inte ihåg.
Konsert: Pdol.
Förälskelse: Johan.
Alkohol du drack: Sprit.

JUST NU:

Äter du: Inget.
Dricker du: Kaffe.
Är du på väg att: Gå upp och bädda sängarna och plocka undan lite.
Lyssnar du på: Vakna med TheVoice
Väntar du på: På att Konsum ska öppna.

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Det har jag redan.Och är väldigt nöjd med 2barn.
Vill du gifta dig: Ja,jag SKA gifta mig.
Karriär i åtanke: Hm.Njae.Men jag skulle gärna bli rik.


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Båda två.
Kortare eller längre: Längre.
Yngre eller äldre: Äldre
Romantisk eller spontan: Spontan.
Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar.
Tatueringar eller piercingar: Tatuering.
Känslig eller inte: Känslig,men inte för känslig.
Ragg eller förhållande: Förhållande.
Bråkstake eller tveksam: Där mitt i mellan.

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Ja.
Gjort något sjukt spontant: Ja.
Tappat glasögon eller linser: Nä.
Haft sex på första "dejten": Jag har aldrig dejtat.
Krossat någons hjärta: Ja,eller jag tror det.
Har någon krossat ditt hjärta: Ja.
Har du blivit arresterad: Ja..
Dissat någon: Ja.
Gråtit när någon dött: Ja.
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja.

TROR DU PÅ:
Dig själv: Inte alla dagar,men dom flesta!
Mirakel: Ja.
Kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Himlen: Jag vill tro på det.
Tomten: Nä.
Att kyssas på första dejten: Ja.
Änglar: Ja,självklart!

SVARA ÄRLIGT:

Haft mer än en pojkvän på samma gång: Ja.Men det var ju bara för att jag inte hunnit göra slut.
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja.
Vad kan du verkligen inte leva utan: Familjen.
Att posta det här är din 100 sanning: Ja.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: