-Jag vill surra och dricka kaffe i veckan.

SÅ underbart fint väder vi har idag.Hela familjen har varit ute nästan hela förmiddagen,men nu vilar vi upp oss en stund för att sedan bege oss ut på en liten cykeltur.
Helt vansinne att sitta inne en sådan här dag.Jag satt till och med på bron och drack morgonkaffe.Det enda som saknades var en snus kändes det som.Men det var hur härligt som helst!

Imorrn är det vardag igen.Och tyvärr så måste våran pappa till Umeå några dagar denna vecka.Så det blir en "mamma,Lucas vecka".Men det ska nog gå bra!Är det sånt här väder så har vi iallafall det vi gör.

Och eftersom jag bara går hemma på dagarna så är alla välkomna på kaffe!Bara roligt med besök!Eller en fika på stan hade inte suttit helt fel.Synd bara att typ alla andra jobbar.
Men alla är hjärtligt välkomna och surra med mig en stund!

Nu,kaffe!

Postat av: lena

visst är det trist att alla man känner jobbar medans man måste sitta hemma själv, tur man har barn som håller en sällskap iaf.

2010-04-12 @ 07:15:28
URL: http://lenajunttila.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: