-Helt underbara brudar alltså!

Jag fuskade lite idag igen och cyklade och hämtade Lucas.Jag kör fortfarande med argumentet att det är min kropp,och att jag faktiskt känner den bäst.
Skulle det kännas som att lillasyster/lillbror skulle komma ut vilken dag som helst hade jag ju aboslut inte cyklat.Visst får jag sammandragningar,men när jag vilar en stund brukar dom försvinna.Och den dagen dom inte slutar när jag vilar så måste jag ju sluta cykla.
Men jag fullkomligt älskar att cykla.Det är så underbart att cykla till dagis och hämta lilleman.Vi behöver inte ha bråttom hem utan kan faktiskt cykla en liten omväg.
Men eftersom jag är rädd att få så mycket sammandragningar går det ju inte speciellt fort.Jag cyklar i min takt.

Vi har haft middagsgäster idag.Eftersom alla brudarna i min familj är "single ladies" under veckorna så blev det middag här idag.Roligare att äta många än att sitta ensamna och äta.Och självklart blev det en massa prat om allt mellan himmel och jord.
Jag har sagt att jag har världens bästa familj?Det har jag verkligen.Och mina underbara systrar är inte att leka med!Helt jävla underbara brudar.Visst vill jag strypa dom ibland,men är inte det syskonkärlek säg?

Underbara Madde och söta Ellie tittade förbi nu ikväll.Alltid lika underbart att träffa dom!Och nu när vi båda blir hemma igen hoppas jag att det blir fler gånger!

Lilleman sover sött nu.Han har varit igång hela dagen!Han är bara alltför underbar min lilla prins.

Det enda som saknas nu är Tonys famn och Tonys pussar.Men jag räknar ner.Snart är det Onsdag..

Funderar redan nu på att hoppa i säng.Kanske inte för att sova,men kanske lösa lite korsord.

Imorrn är det en ny dag,men nya möjligheter!

Storasyster.

Mellansyster.

Lillasyster.

Postat av: Nadia

Ang vikten: Jo alltså jag förstår dig. Men jag tänker att om man äter som man brukar och rör på sig så gott man orkar så blir det nog inte så många mer extrakilon än vad som krävs för bäbisen, men har man mycket cravings så.. Men sen säger ju dom flesta att mycket far när man ammar? (om man ammar. :-D) Var dock roligt att du la upp en bild på DIG idag, du är verkligen himla söt och har ett speciellt utseende i positiv mening! Du är skitfin, tänk på det när viktnojjan hemsöker dig. :) KRAM!

2010-04-19 @ 21:00:46
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: Hannah

Tackar=) Ett lycka till kan behövas haha

Man få passa på att gratulera, när är du beräknad?

2010-04-19 @ 22:31:27
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: