-En liten lista.

  • Stänger du av mobilen när du sover? Nä,någon kan ju faktiskt ringa.
  • Vem såg dig senast naken?- Tony
  • Hur såg du ut på högstadiet? – Som en fjortis.
  • Hur kommer du se ut om tjugo år? – Förhoppningsvis kommer jag ha använt så mycket botox och annan skit så att jag ser ut som att jag vore 20!
  • Hur var du på dagis? Kommer inte ihåg..
  • Hur är du att ha som arbetskamrat? – Som jag är att ha som vän antar jag.Snäll,glad man kan ha ett jävla humör också..
  • Har du celluliter? – Säkert!
  • Biter du på naglarna? – Nä.
  • Har du något handikapp? Är jävligt dålig på att läsa.
  • Är du rädd för att få hängbröst? –Eftersom jag redan fött ett barn så är dom ju inte världens fastaste nu.Men jag vill aboslut inte ha hängbröst.Så att jag kommer inom 2-3år göra ett litet besök som farbror doktorn.
  • Svär du? –
  • Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? – Om dom är trevliga mot mig.
  • Hur homo är du på en skala 1-10? ­– 1,jag tycker det skulle vara så tomt utan snopp.Hehe!
  • Tror du på utomjordingar? – Har inte tänkt så mycket på det..
  • Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Renkött,eller korvstroganoff.
  • Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? – Typ leverbiff,eller leverpastej.
  • Har du blivit arresterad? – Har hänt några gånger ja..
  • Ljuger du? –
  • Har du kysst en polis? – Nej,och jag kommer nog inte att göra det heller.
  • Är du rädd för Securitas-vakter? – Nä.
  • Har du någonting att dölja? – Nä,tror inte det.
  • Vad har du på din nyckelknippa? - En nyckel.
  • Är du/har du varit gift? – Ogift.
  • Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Inte nu eftersom jag skulle vara tvungen att väcka Lucas då.
  • Kan du laga cyklar? – Ja,det kan jag säkert.Fast jag skulle nog be Tony fixa det ändå.
  • Kan du fixa med bilar? – Jag är fan kung på att byta däck!Men där slutar mina kunskaper.
  • Brukar du köra om? – Ja,jag är som en liten rallykalle i trafiken.Tony är livrädd när jag kör!
  • Kan du baka bröd? – Jag kan inte ens baka muffins!
  • Vet du hur man frostar av en frys? – Vi har antifrost frys.
  • Vilken tv-serie skulle du helst leva i? – OC.


  • Tack för din kommentar!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: