-BM besök.

Då var nog hälften av to do listan gjord.
Bilen är lämnad,och hämtat.1050 spänn fattigare.Men vad att göra?Bilen måste ju servas,så det är ingenting att gnälla över.

Hos BM gick det också jättebra.Vi växer så det nästan knakar.

♥-slagen på lillasyster/lillebror låg på 140slag/min.
SF-måttet var idag på 29.
Hb-vädet låg på 117,så det var helt okej!
Blodsockret låg på 3,7.
Blodtrycket låg på 120/73,vilket tydligen var jättebra.
Lillasyster/lillebrors huvud var rörligt.

Älskade älskade lillasyster/lillebror,vi längtar verkligen efter dig!♥

Maten är klar för att sjutas in i ugnen.Hittade ett recpet på ICA.se som jag testat.Kasslergratäng med paprika.Och jag som gillar kassler och paprika borde ju tycka det är gott!
Ska bli spännande att se om det går att äta!Men nog tror jag det!
Egentligen skulle det vara ris till.Men jag är så grymt sugen på potatis så blir det potatis till istället!

Nu ska jag snart slänga mig på cykeln och hämta lilleman.Vi måste hinna vara ute lite innan vi ska på BVC och ta den där sprutan.

Och om vi hinner idag så ska vi även in på Ångsågen för att betställa lite garderober!

Återkommer senare när HELA listan är avklarad!

Postat av: Erika

Du känner inte för besök någon dag framöver? Gör du det så kommer vi gärna förbi en sväng :)

2010-04-26 @ 13:42:17
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: ingela och Jonna

ja avrt tvungen att kolla nu när ja läster att bebbens hjärtljud låg på 140 skrev du, Jonnas hjärtljud låg på 146 rätt stabilt.

Dom säger ju att ju högre hjärtljuden är desto större risk för tjej ;) vi får väll se, ja e grymt nyfiken iaf =)

2010-04-27 @ 19:55:13
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: