-Bajs i blöjan

Lilleman vaknade 03.30 och var verkligen jätteledsen.Vi är verkligen inte vana att han vaknar sådär mitt i natten och bara gråter.
Jag gick in till honom och strök honom över huvudet till han somnade om.Men dirket jag gick ut vaknade lillhjärtat igen.Säkert en halvtimme höll det på sådär.
Sedan hörde jag hur han mellan gråten och skriken sa blää.Och så säger han bara när han bajsat.Och självklart hade lillhjärtat bajsat.Det riktigt stack till i mammahjärtat att jag inte känt lukten eller insett att han bajsat.Självklart vill man ju inte sova med bajs i blöjan.

När blöjan var bytt så hör och häpna nu!La jag honom i våran säng,och han somnade som en stock dirket!Det är första gången han somnat i våran säng,förutom när han var en liten bäbis.Det var faktiskt riktigt mysigt.
Men när storebror somande så vaknade lillasyster/lillebror,så blev ju nästan pigg.
Klockan 6 vaknade vi och det första han sa var HEJ MAMMA!också fick jag världens godaste puss,och sedan gjorde han samma sak med pappa!

Förresten.Vet någon vart man kan köpa snygga gardiner?

Postat av: Jane

Men Emmeli, du e ju gravid kvinna!! ;)

2010-04-08 @ 08:15:54
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: