- D e a l -

Då var första veckan som stressad småbarnsförälder avklarad.Det har gått riktigt bra måste jag säga.Det är såhär det kommer att se ut nu länge framöver!
Jag gick väcka Lucas måndag och tisdag.Jag steg alltså upp 05.30 också väckte jag Lucas 05.50.Viket jag tyckte var jättebra.Då hann jag som göra mig klar själv innan jag väckte honom!
Men resten av veckan har han inte alls sovit sådär jättebra..
Han har sovit oroligt på nätterna och vaknat 05.00 varje dag.Inte just för att klockan var så tidigt.Men jag skulle gärna ha behövt 10min för mig själv varje morgon innan jag väcker han.Det blir så himla stressigt på morgonen.
Men vi hoppas att detta går över så fort som möjligt.Om inte annat är det bara att gilla det!

Det har gått jättebra på dagis också!Är så himla nöjd!Allr flyter verkligen på just nu.Det är såhär livet ser ut.Och personligen så har jag faktiskt inga problem med det.Jag jobbar 06.30-14.00 varje dag.Vi är ledig hela helgerna,så vi hinner ju faktiskt träffa våran pojke.
Personligen tror jag dagis är bra.Skulle nog inte vilja att Lucas bara skulle vara hemma.Jag kan inte förstå varför vissa har så himla svårt med dagis?Dom får ju träffa kompisar och så!
Sen som sagt,sånt är livet!Vi mammor och pappor jobbar och barnen är på dagis.Deal with it!

Nu ska jag göra oss klara för lite fredagsmys handling!

Postat av: Jane

ska bli spännande att höra när han vaknar nu när ni är lediga och det är helg... =)

2009-09-19 @ 17:12:49
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: