- V e r k l i g h e t -

Börjar ju känna mig nästan riktigt taggad inför imorrn nu.Har nog fan allt under kontroll nu,tror jag iallafall.Det återstår väl att se imorrn på morgonen om allt verkligen är under kontroll.

Verkligheten har verkligen kommit ifatt oss nu.Två jobb och Lucas på dagis,hur ska detta gå?
Personligen tror jag att det kommer gå hur bra som helst.Fast dom första veckorna kommer nog att kännas lite konstiga.Måste ju få honom att somna lite tidigare än vanligt eftersom han ska upp 05.50 hade jag tänkt.
Om han somnar kring 18.45 borde det ju inte vara några större problem.
Men detta får man ta dom det kommer.Vi kommer nog att vänja oss!

Eftersom dagis öppnar 06.30 och jag börhar 06.30 kommer jag att komma lite försent dom gånger kör lillprinsen på dagis.Men jag pratade med chefen och det var absolut inga problem.Jag jobbar bara över dessa minuter jag kommit försent!
Imorrn blir det som får sjusa honom på dagis eftersom våran pappa far till Luleå redan 05.30.

Behöver jag säga att jag är liiiite nervös bara?Men det är nog faktiskt ganska naturligt!

Detta kommer gå hur bra som helst!



Postat av: Lollo

De kommer nog att gå alldeles galant ska du se.. tråkigt att vi inte kan ses på veckorna nu =( puss och kram!

2009-09-14 @ 15:33:20

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: