- S y s t r a r -

ÄNTLIGEN slutar våran pappa normal tid,iallafall idag.
Förr veckan jobbade han 80TIMMAR!Inser ni hur mycket det är?Jag hoppas verkligen inte att han ska behöva jobba lite länga denna vecka.

I Lördags hade vi en liten kräftskiva här.Jag,Tony,Bella,David,Lisa och Marcus.Det var hur trevligt som helst!Vi hade verkligen jättekul.Detta trodde man inte för 10år sedan.Att vi tre systrar skulle sitta och äta kräftor med varandra utan att bråka.Mina underbara systrar är verkligen mina närmaste vänner.Tänk er vad man förändras?
Tack för en trevlig kväll alla iblandade!

Igår lekte Lucas och Alexander med varndra hela dagen.Dom har ju till och med börjat småbråka över vem som ska ha sakerna.Ganska gulligt att se på tycker jag!

Iveckan är det ju inskolning som gäller.Idag har han varit på dagis 2timmar.Jag ska vilken sekund som helst åka och hämta honom.
Jag har även börjat med att höststäda här hemma.Putsa fönster och sånt ni vet..
Inte alls sådär jätteroligt,men ett ondt måste.

Sedan vet jag inte riktigt vad denna vecka kommer att bjuda på!Men förhoppningsvis något roligt!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: