- M i n n e n -

Varje Lördagmorgon i över 1år hände den en sak jag började att tänka på alldeles nyss.
Varje Lördagmorgon.Klädde jag på mig,borstade tänderna och kollade så att Hedmans verkligen hade stigit upp hur sängen.
Jag undrar om vi var kring 12-13år då?
Varje Lördag hade vi nämligen frågetävling hos Jannice.
Hennes mamma var den som ställde frågorna och vi fick tävla mot varandra.Tyvärr så vann Jannice för det mesta,men jag skyller på att hon är 2år äldre än mig.
Detta är ett minne som verkligen etsat sig fast.Det var faktiskt riktigt roligt Lördagsnöje.
Tyvärr så bestämnde Jannices föräldrar sig för att skiljas här i vintras.Och det första jag kom att tänka på var att vi aldrig mer skulle sitta i deras hus en Lördag och ha denna frågetävling.
Jag vet inte varför jag just tänkt på det,eftersom jag nästan aldrig vann tävling.

Jag hoppas Lucas någon dag får en sådan vän som Jannice.Vi har känt varandra i över 20år,och fortfarande är vi bästa vänner.Vi bråkar,oj vad vi bråkar!Men ändå blir vi vänner efter 5minuter.
Jannice är som min tredje syster,så är det bara..

Hot mamas!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: