- K r ä f t o r -

Min blogg är konstig nu.Det är helt tomt på "översikt".Är det bara jag som har så eller?

Lucas är fortfarande lite missnöjd.Han hade varit ledsen på dagis igår.Men glad blev han iallafall när mamma kom och hämtade honom.

Vi har haft en lite jobbig natt också.Lillprinsen har vaknat till och från hela natten,så både mamma och Lucas är lite trötta idag.Massor av tänder på G,plus att han är snuvig nu.
Men därimot så har han ändå varit på rätt bra humör idag.Men jag hoppas denna natt blir lite bättre!

Våran pappa är och jobbar idag,han ska även jobba imorrn.Tycker han gör ett bra jobb,som orkar jobba så mycket just nu!Men nästa helg får vi hoppas att vi får ha honom ledig!Det känns lite tråkigt att han jobbar idag.Vi brukar ju alltid hitta på en massa saker på helgerna,men vi får ta igen allt nästa helg!

Ikväll blir det iallafall syskonträff med respektive.Och jag hoppas verkligen Tony hinner komma hem innan vi ska äta kräftor!
Hoppas han hinner komma hem!

Nu har jag lite att stå i innan lillprinsen vaknar!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: