- B V C -

Det är rätt långt mellan gångerna nu..
Men tiden räcker som sagt inte till.Vi håller på för fullt att skola in på dagis också är ju vi "ensamstående" i veckan.
Vi var även på BVC igår.1års kontrollen.Allt såg väldigt bra ut.Han växer precis som han ska.
Just nu är han 75cm och väger 9950g.
Lucas börjar verkligen bli stora killen!
Lillprinsen fick även en liten spruta av Gunhild,vilket han inte tyckte var sådär jättekul.Men det gick över ganska fort ändå!

Till dagis då..
Jag är helt mållös!Det går hur bra som helst!Jag lämnade honom själv en timme idag,och han brydde sig inte ens om när jag for!
Helt underbart!Skulle göra så ont i mammahjärtat om han grät när jag lämnade honom!Han hade inte ens tid att säga hej då.
Fröknarna på Vicke verkar även vara hur bra som helst!Jag är så glad över att han hamnade på just den avdelningen!
Imorrn blir det också att lämna honom 1timme.
Det är faktiskt ganska skönt att få vara själv en stund nu när vi inte har någon pappa här hemma.

Därimot så är väl inte Lucas världens gladaste kille nu.Det håller på att spricka upp tänder både här och där i munnen på lillprinsen,så han har väldigt ont.Och eftersom han har ont blir han ju väldigt ledsen och gnällig.Men det är bara att försöka rida ut denna våg.
Mamma älskar ändå honom mer än allting annat på denna jord!


Lite fundersam över vad mamma gör.

Han är som en liten duracell-kanin.Han bara går och går mammas hjärta.

Underbaraste barnet som finns.

VÄDLIGT intresserad av kaminen.

Postat av: Lina

Jösses vad han har vuxit!! Dessutom har han fått en massa hår ju. Hur har ni det annars då? =)

2009-09-03 @ 23:11:45
URL: http://igelkottsmamma.blogg.se/
Postat av: ingela och jonna

ja du..han har växt om jonna...76cm lång är hon och väger 8250g.....

2009-09-04 @ 20:30:58
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Erika

Å herregud vad han blivit stor. Det är ju så himla länge sedan jag träffade er :( Hoppas allt är bra och vad skönt att allt går bra på dagge! :)

2009-09-06 @ 17:57:28
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: