- B e r s i k a -

Fast vi fick en liten dålig start på morgonen blev även denna dag bra!
Vi har varit och hälsat på tant Jannice i Beriska i eftermiddag.Och självklart är det alltid lika roligt!Dock så kan det vara så att lillprinsen lärt sig ett visst ord som man egentligen inte ska säga.Han härmade tant Jannice väldigt bra efter hon sagt det ordet!

Vi for hem vid middagstid och åt lite middag.Sedan ringde vi Lucas morfar och bad honom följa med på affären.Det är så himla svårt när man ska handla något stort att vara själv när man har Lucas.Men han följde iallafall med,och jag fick det jag ville ha!

Nu ikväll har vi varit ute och lekt.Jag verkligen älskar dessa timmar då det är fint väder och vi kan vara ute!Vi busar mest hela tiden och idag har Lucas även fått upp ögonen för rönnbär.
Innan det blev kvällen badade vi lite grann och mös i soffan som vi alltid brukar göra just innan läggdags!

Imorrn blir det ju dagis igen.Och då ska mamma gå på stan och förstöra lite pengar!

Nu ska jag iallafall lägga mig i soffan och invänta idol!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: