- A R G -

Varning för PMS!!

Jag skulle nästan ha kunnat döda Tony i morse!Eftersom vi skulle vara på dagis 07.45 så hade vi ju inte precis den lugnaste morgonen.Till råga på allt skickar Tony ett sms där det står att han inte monterat dit bilbarnstolen igen efter att han kört till jobbet igår!!
Och hur fan ska jag kunna göra det?För det första orkar jag nästan inte ens aset,och sedan kan jag ju inte lämna Lucas inne medans jag går ut och försöker att montera dit den jävlen.Det slutade med att jag iallafall hade en liten kille skrikandes i gräset och en förbannad mamma som inte ens fick in bilbarnstolen i bilen.
Efter mycket skrik från Lucas och lite hårda tag från min sida fick jag äntligen in den.
Nu sitter den där,men jag vet ju fan inte ens om den är fastsatt rätt!
Och alla som känner mig vet att mitt morgonhumör inte är att leka med.Så självklart gjorde jag ju Tony arg i telefonen.Jag liksom råkade skälla ut honom.Kanske var lite dumt eftersom han inte kan göra något eftersom han är i Luleå och jobbar.Men jag var så arg och nyvaken,och Lucas satt och grät i gräset.
Detta var verkligen ingen rolig morgon.
Och till råga på allt har jag mens!!

Nu ska jag iallafall plocka undan lite och sedan hoppa i ducshen.Hoppas denna pms snart rinner av mig!!

Postat av: Sofia

hahahaha! Oj, vad jag känner igen mig i såna morgnar. Och det är alltid sambon som åker på utskällningen. =)

2009-09-08 @ 09:40:54
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: